SILVER RAVENWOLF
To Ride a Silver Broomstick
To Stir a Magick Cauldron

Ihan ensimmäiset noituuteen liittyvät faktaa sisältävät kirjat ostin ollessani 16-vuotias. Päädyin ostamaan kirjoja jotka olivat kauniisti kuvitettuja (kannet lähinnä) ja joissa asiat oli selitetty selkeästi ja huumoria käytettiin myös. Eli asioista ei tehty liian vakavia, mutta kuitenkin selitettiin että noituus ja wiccalaisuus ei ole mitään leikkiä vaan ihan oikea uskonto ja elintapa. Raven SilverWolfin kirjat olivat minulle kuin taianomaisia satukirjoja joiden kautta pääsin wiccalaisuuden ja noituuden salaiseen piiriin sisälle.

Olen lukenut netissä paljon negatiivisia asioita Silver RavenWolfista. Itse pidin hänen kirjoistaan kovasti, enkä nähnyt niissä minkäänlaista negatiivisuutta tai ylemmyyttä joista häntä usein parjataan. En ole lukenut hänen uusimpia teoksiaan, joten niistä en osaa sanoa mitään. Mutta minulle nämä molemmat kirjat ovat olleet kovin tärkeitä ja niistä olen saanut suurimman osan tiedoista jotka minulla on. Tottakai lukemalla muitakin kirjoja sitä tietoa kertyy ja oppii ajattelemaan enemmän omilla aivoillaan. Mutta perusasiat olen oppinut näistä kirjoista ja näiden kahden kirjan kautta olen kasvanut wiccana, pakanana ja noitana siihen mikä tänäpäivänä olen. Jostain täytyy aina aloittaa, ja minusta nämä kirjat olivat ihan yhtä hyvät siihen kuin mitkä tahansa muutkin kirjat. Positiivista oli etenkin se, että jos olisin 16-vuotiaana tiedonjanoisena ensimmäisenä alkanut kahlaamaan läpi Margot Adlerin: Drawing Down the Moon, olisin todennäköisesti menettänyt kiinnostukseni sen vaikeatajuisuuden vuoksi. Siksi mielestäni onkin tärkeää, että näitä  nuorille tarkoitettuja kirjoja on saatavilla myös, etenkin kun suurin osa wiccoista ja noidista löytää uskontonsa teini-iässä.